Mamma och dotter dag.

Sitter här omgiven av en smärta som håller på att ta kol på mig men planerar ändå nästa dag med positiv anda.

I morgon är jag ledig från jobbet och Clara är ledig från dagis och Andreas åker tidigt på morgonen på älgjakt, så jag och Clara ska ha en mamma och dotter dag och kväll där vi bara ska ha varandra i focus :)
Har inte hundra kommit på vad vi ska göra ännu men något kul med lek måste vi hitta på.
Kanske träffa en kompis från dagis, han går inte på samma avdelning som Clara med de träffas ute. Kanske ta en promenad till dom och lek, den familjen har en pojke i samma ålder som Clara nästan, tror han är lite äldre men inte mycket, sen har dom en liten kille på några veckor tror jag det var :) jag håll i han när han var 8 dagar det var så mysigt men inte så mysigt att jag blev super sugen på en bus unge till :p hi hi hi inte super sugen men kanske lite mini sugen ;) hihi
Får se vad som händer men kul och mysigt ska vi ha :)
Kanske en bussresa till busplaneten ute på strömpilen och busa av sig där med fler barn, men det kanske inte är så många där nu när dagis kommit igång, fast då behöver man ju inte trängas för att få ha kul :)
Det är synd Clara är lite liten ännu, annars hade hon fått säga vad hon ville göra för någonting, i dax läget så är hon inte så duktig på att prata men det kommer snart hoppas jag.
kanske ska baka bullar :) hon älskar ju kanelbullar ;) nä baka bullar självmed henne kanske är att ta vatten över huvudet när jag har ont.
Clara har ju lite favorit rättare eller rättare sagt de vi sätt att hon äter extra bra av :) för Clara hon älskar mat så hon äter allt igentligen.
Så jag måste kolla över och se vad vi kan äta för någonting över våran dag tillsammans som är något extra.

Men nu är min smärta så hård att jag måste fundera på att lägga mig en stund nu....

Men vi hörs snart igen :)

KRAM ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0