HÖST <3

Helgen är nära :)

Super fint höstväder är det här upp i Umeå idag :) jag och Andreas ska ta en mysigt promenad i sommar och sen tar ett fika på ett cafe i närheten :) riktigt mysigt faktiskt.
Clara är på av sitt favorit ställe DAGIS :) vi valde att ha henne på dagis idag fast vi både är lediga enligt schema, för att Clara hon älskar dagis och nästa vecka kommer det att vara lite dagis för Clara.
Clara och jag ska ha två mamma och Clara mys dagar onsdag och torsdag. Så nästa vecka blir det bara dagis kort dag på måndag, vanlig lång dag på tisdag för då jobbar jag som vanligt och Andreas jobbar kväll, onsdag ledig och torsdag lika så, sen på fredag så får hon var på dagis en stund för att inte få så lång ledighet från dagis.
Tycker nästan man är hemsk som har henne mycket ibland för hon älskar dagis och alla kompisar.
I veckan så hade dom gått ut i skogen och träffat på gumman höst och fått äta magiska äpplen :) Clara tyckte det var jätte kul, gumman höst är en kvinna som klär ur sig till en gumma och krattar löv i skogen inför vinten. Jag trodde när jag fick veta om detta att Clara skulle bli rädd men hon hade tydligen älskat denna gumman höst och kramat henne :) Clara bus som inte är rädd för någonting ;) hi hi hi

Ikväll åker jag och Clara till mina föräldrar i gräsmyr och myser. Andreas jobbar kväll hela helgen så han är inte så rolig och vara med. Så jag och Clara lämnar Umeå och åker iväg en stund. Sen kommer Clara att älska att åka iväg för vi ska besöka mina bröder och alla har hund :) och Clara älskar djur så hon kommer att vara lycklig.

NU ska jag ta och göra mig iordning för att gå ut med gubben min :P han är ju 30år nu så han har blivit gubbe :P hi hi hi. Nä han är ung en så länge ;) Själv har man några år kvar tills den siffran :P

Puss och kram på er alla.
Ha en skön helg.

P U S S & K R A M H J Ä R T E B A R N <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0