Emma och jag på tjej grejer :)

Kände att jag måste bara berätta en sak... Nu har vi äntligen fått hem vårat svarta soffbord tack vare Emma.
Kanske måste berätta vem Emma är, lite snabbt.
* En jätte trevlig tjej som min bror Martin presenterade för mig.
* Omtäcksam person
* Glad tjej som får personer i hennes omgivning att bli glad och bara glittra, min bror (Martin) har hon mest den förmågan på och det är så mysigt att se faktiskt.
* Clara älskar hennes hund Axa (tror hundens namn stavas så men är ej säker) och den hunden är så snäll, Clara får göra vad hon vill med henne.
* Sen en sak som jag tycker är super viktigt är att min bror verkar må så bra med henne, och det värmer en stora systers hjärta.

Emma och jag var på expo och fick hem soffbordet i hennes bil, dunder bra.
Vi gick runt där på expo och hittade en massa fina saker. Bland annat ljuslycktor och en hem ljuva hem skylt :) så nu ska jag försöka få lite mer ordning här hemma ;)

Nä det är ju så kul med Emma, hon och jag var så coop och storhandlade tillsammans, vi hade skit skoj. Tror inte jag skattat så mycket under en storhandling :) Både hon och jag verkade tycka att det var kul så det kommer absolut att hända igen :)

Nu ska jag ta och vara social med Andreas här i soffan :)

Så läser du detta Emma så tusen tack för idag :) vi ses snart igen :)

Oj vad osammanhängade inlägg men ni är duktig på att fatta vad jag skriver om eller hur :p

Stora kramar från mig.

Kommentarer
Postat av: Emma Ottosson

Tack själv!! Vi hade verkligen superkul och tack för allt fint du skrev om mig gumman <3

2011-01-11 @ 21:55:12
URL: http://emmaochaxa.blogg.se/
Postat av: Webbmastern

Tack för kommentaren vännen.

Våra tjej utflykter måste vi göra fler gånger

Kram kram

2011-01-12 @ 19:58:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0