Igår och idag.... :)

Börjar med igår.

Jag fick lite tid för mig själv utan barn och sambo, var utbjuden på lunch med min bror magnus flickvän Nikki.
Så hon och jag var och åt lunch tillsammans på Waynes coffee här i stan.
Mysigt ställe.
Tack  för en lunch träff Nikki :)

Sen på kvällen kom Andreas pappa och hans sambo på besök och busade med Clara och åt mina hemma bakade bullar, men mandelmassefyllning, mums mums.

Idag.

Idag har jag och lilla familjen tagit det lungt, varit på ICA på mariehem och shoppat lite.
Annars bara varit hemma och myst.
Andreas jobbar eftermiddag så han gick till jobbet klockan 15.00 så efter det så busade bara jag också Clara. Clara åt middag.
Sen kom Emma, var tänkt att Martin också skulle komma men han hade så ont i sin mun efter att tandläkaren varit där och myst runt ;)
Men jag och Emma åt middag tillsammans.
Och sen började hon med att fixa gelé naglar på mig :) och på halv tid så myste jag och Clara ner oss i soffan för nu ville Clara ta godnatt. Efter att Clara somnat så fortsatte vi att göra mina naglar :)

Så nu sitter jag har med super fina naglar. Super super. Kommer att bli så fin när jag och andreas ska gå ut med varandra på lördag :)
Jag har riktiga prinsses naglar.

Pratade med Martin och han kunde ju som sagt inte komma idag så det lät som att han skulle komma i morgon, och då skulle även Emma följa med :)

Ska bli kul, det är som roligt att få besök, annars sitter jag hemma själv med Clara när Andreas jobbar eftermiddag. Och när Andreas är hemma är det ju kul också om man har besök :)

NU ska jag ta och beundra mina naglar en stund och vara social med Andreas :)

Puss och kram på er

OBS!!  tack Emma för dom fina naglarna, om det kommer fler tillfällen då man vill ha fina naglar så anlitar jag dig :) BOKAT och KLART :p hi hi hi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0