Helgen.

I Lördag så var jag på kalas hos min ena moster.
Och Clara gick 7 steg själv när vi var där... stor och duktig men otroligt feg för man måste se till att hon har focus på någonting annat för att kunna gå själv.

Efter kalaset så åkte jag och Clara till mina föräldrar och sov där tills på söndag... men innan vi fick söndag så hade vi en kväll som hette suga. Clara fick tarmvred och hade JÄTTE ont i magen. Stackars barn.
Så det håll vi på med till just innan midnatt.
Sen var det en orolig sömn som väntade oss båda.

Men sen just innan 06 så vaknade tösen och tyckte det var morgon, jag fick henne att förstå att mamma ville ha lite mer sömn så jag fick sova till 06.32 :) tackar tackar.

Sen vaknade vi och snabbt var mormor och morfar vakna ;) :p hi hi hi

Dagen rullade på, vi blev uppbjudan till grannen Anna och Sven-Olov så Clara fick åka hundpulka dit, men Magnus och Nikkis hund ruffus. Clara tyckte det var skit roligt, hon skrattade så hon nästan tappade andan. Hi hi hi hi

Sen vi middagen på mina andra två bröder på besök så nu var alla barnen kvarnström hemma, det händer inte ofta ska jag säga.
Men vi var ju fler än bara vi barn :P hihihih

Martin, Mikael och Emma och deras hundar....mysigt att dom kom förbi.

Emma och clara har så kul tillsammas, det ser så ut i allafall :) Clara hon bara skrattar i Emmas närvaro och det är så från Emmas sida också, som det verkar :) :) :)

NU ska jag ta och vara med älsklingen.
Vi har just varit i från varandra en HEL natt och en HEL dag, hi hi hi  det är ju så synd om oss ;)

Sov gott så hoppas jag vi hörs snart igen.

Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0