Hallonpaj

Nu har man avslutat disken för ikväll, det finns kvar lite på diskbänken men jag orkar inge mer för ikväll.
Så nu sitter man i soffan i vardagsrummet som älsklingen get order om ;) han håller på med att fixa inför hallonpaj mys.
Under tiden jag diskade så fixade han en hallonpaj..mums mums...
Och sen efter en stund sa han att jag skulle gå och ta det lugnt i vardagsrummet så skulle han kom sen.

Hade tänkt skriva fredags mys som rubrik men det känns inte som fredag, för Andreas jobbar i helgen HELA helgen. Han börjar 07.00 till 12.00 ledig fram till 16.00 och jobbar sedan till 21.00 och de få timmar han får hemma är bara en vilotid så man har inget ut av den tiden igentligen, det tycker både jag och Andreas så i morgon kommer jag och Clara att åka på kalas till min ena moster som fyller år. Sen åker vi hem till mina föräldrar och sover där tills söndag. Så vi kommer hem på söndag någon gång.

Men sen är han ledig på måndag och då ska vi på MIO och köpa lite hyllplan till längeheten och sen har Andreas mormor bestämt att hon vill köpa lite inredning till Claras rum, så vi har kollat in lite hyllor till Claras i lite roliga och färg glada färger. Så får se vad det blir när vi står där.


Nu är det hallonpaj dax här hos oss.
Det ser mumsigt ut, men det visste jag att det skulle göra för Andreas är kung i köket.

Ha en trevlig helg

Stora kramar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0