Passa på...

Nu ska jag passa på att skriva lite på bloggen, Clara älsklingen sover sen förmiddags lur :)

Nu börjar dagen D komma närmare och närmare.... Flyttkartongs berget växer med sakta fart.
Det känns jätte skönt att få flytta och få något större med lilla familjen.
Kanske kan låt lite konstigt men det känns skönt att få något som är VÅRAT .... nu lever vi ju tillsammans i 2:a som vi har nu men det har på något sätt aldrig blivit vårat, jag kan fortfarande säga "jag ska hem till Andreas" och hur fel fast rätt är de..... Det är ju Andreas bostad men vi bor här tillsammans.
Så det ska bli underbart att få komma till något som är VÅRAT, satt och tänkte på vad som man ska ha skrivit på dörren.... dit vi ska komma.

En konstig satt att tänka på kanske, men tankarna är lite udda när man sitter hemma med en 7 månaders liten tjej på golvet och leker.
I våran lilla familj så har vi två efternamn, Sandström och Kvarnström.

Där vi bor idag står de Sandström/Kvarnström ovanför postlådan.

Jag kollade runt lite vad det står på dörrarna och det varierar.

HÄR BOR FAMILJEN SANDSTRÖM KVARNSTRÖM

HÄR BOR VI ANDREAS, IDA OCH CLARA

SANDSTRÖM/KVARNSTRÖM

NU VAKNAR GUMMAN...MÅSTE GÅ


Kommentarer
Postat av: Linda

hej ida hoppas allt blir bra med er nya lägenhet längtar efter att se bilder därifrån och se hur stor clara blivit... saknar dig vännen

2010-10-06 @ 21:29:59
URL: http://piramido.org/tjoffsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0