En helg utan solstrålen

I helgen ska våran lilla prinsessa få en mamma och pappa fri helg.
Efter jobbet kom hennes mormor och morfar och hämtade henne, och sen åkte dom till Gräsmyr.
Känns JÄTTE konsigt att sitta hemma helt själv.... har diskat lite men fick sådan huvudvärk så jag la mig i soffan en stund och kom på att jag måste skriva till er här inne :)

Så nu ska jag ta och ta hand om mig själv men stund.....klockan 21.00 ska jag gå och möta Andreas efter hans jobb.
Hade tänkt få till lite här hemma med disk och städ men med denna huvudvärken blir det inte mycket gjort.

Nä ni kära vänner nu måste jag lägga mig en stund och vila huvudet.

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0